donderdag 30 september 2010



Hallo Allemaal
Vanmiddag heb ik deze kaartjes gemaakt voor de Winkel.
Voor de bovenste twee kaarten heb ik gebruikt gemaakt van de volgende materialen;
*Block Eline's huis
*MD knipvel
*Creatable Poinsetta`s
*Creatable mini poinsettia
*Stans Crealies
*parelpen

Voor deze kaart heb ik de mooie Creatables Double frame gebruikt van Marianne Design verder heb ik de kaart afgewerkt met Flower Fantasy bloemen en met de takjes en meeldraadjes pons van Nellie Snellen.
Groetjes Corrie

6 opmerkingen:

  1. ze zijn super corrie ze staan te pronken in de winkel
    grt bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Corrie,
    Het zijn schitterende kaartjes echt waar...
    toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes Corrie, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nostalgische kaartjes doen het bij mij altijd goed. Maar je wit-lila creatie is ook prachtig zeg. Dat creatables frame is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen