woensdag 6 april 2011

Kaartenwedstrijd

Kaartenwedstrijd

(dit bericht blijft tot 10 mei bovenaan staan)


Bep (mijn moeder) wordt 10 mei 60 jaar, dit willen wij niet zomaar voorbij laten gaan. Ik zou het leuk vinden als er een kaart wordt gemaakt met het getal 60 erin, mag van alles zijn borduren, scrappen enz. Deze kaart moet dan worden gestuurd naar de winkel (mag ook worden afgegeven in de winkel), en daar worden de kaartjes opgehangen. 10 mei worden de winnaars getrokken.

Wij verloten dan prijsjes voor de winaars:

1e prijs kadobon twv 20 euro

2e prijs goodybag twv 12,50

3e prijs goodybag twv 7,50


De kaart moet voor 10 mei bij ons binnen zijn.


Dit is het adres waar de kaart naar toe moet:

Creatiefhandje

T.a.v Bep

Vingerhoekhof 7a

3401 DX IJsselstein


Liefs Esmee

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee. Ga eens kijken of dat gaat lukken, heb zelf ook nog al wat jarigen rond die tijd, waaronder mijn zoon op 10 mei. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk idee Esmee, ik doe mee hoor!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk ben benieuwd dames haaa
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee ik doe ook mee
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee!!!
    hopelijk vallen er een hoop kaartjes op de winkelmat.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk! Ik ga eens kijken wat ik kan doen... Vóór 10 mei is hij binnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. er zijn al heeeeeel veel kaartjes binnen dames er kan nog meer bij ..haaa
    groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen