dinsdag 3 mei 2011

Me To You

Hallo Allemaal,

Wat zijn ze lief he' die Me To You beertjes ik heb er twee kaartjes mee gemaakt.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van het lieve stempeltje en embossing foldertje wat bij dit leuke Creativity Magazine zit. het design papier komt van dit mooie Paper Pack


Voor het kaartje hieronder heb ik gebruik gemaakt van dit lieve stempeltje


Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden, bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op mijn vorige creaties.

Liefs Corrie

7 opmerkingen:

  1. Wow zeg, die zijn echt even super gaaf,
    wat een toffe stempels zeg, je hebt er iets
    moois mee gemaakt hoor :)
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superrrrr corrie die stempletjes zijn zo lief
    groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal Top je kaartjes!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt schattige kaarten en heel leuk zacht getint papier erbij. Toppie Corrie.
    Groetjes
    Gretha

    BeantwoordenVerwijderen