donderdag 2 juni 2011

Hoi Allemaal

Ik ondervind wat problemen met inloggen blogs, dus doe ik het even zo. Corrie super mooie kaartjes heb je gemaakt.

Mijn ouders waren gisteren 40 jaar getrouwd, en deze kaart ik heb naar ze gestuurd. Het papier is van Forever Friends de black en gold serie. Erg mooi passend bij mijn foto die ik had gebruikt. Muzieknoot van marianne design en verder afgewerkt met roosjes en wat glitters.

Het was een onwij leuke middag/avond. Gingen kegelen met oudhollandse spelen doen, en daarna gournetten met zijn allen super gaaf gehad.

Nu lekker van het weer genieten vandaag en natuurlijk bijkomen.

Ik wens jullie een fijne en zonnige dag toe vandaag.

liefs esmee

5 opmerkingen:

  1. goeiemorgen esmee
    wat een prachtige kaart voor je ouders en met dat glitter straalt ie klasse uit!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja.. bij mij werkt blogs ook nog niet optimaal.. wat een gedoe he?
    Wat een schitterende kaart heb je voor je ouders gemaakt. Mooie details.

    Fijne dagen,
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kaartje is superrrrrrrr was een heel gezellig feestje gisteren
    grt bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je complimentje Esmee
    Super mooi kaartje heb je gemaakt voor je ouders.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je voor je ouders gemaakt. Leuke foto!En nog gefeliciteerd met deze heugelijke dag.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen