vrijdag 29 juli 2011

Hoi Allemaal

Hier even een berichtje van mij. Ik zit nog steeds op mijn vakantie adres, hebben er een weekendje aangeplakt. Wij zitten op dit moment in het land van bartje in Drente. Hadden nog geen zin om naar huis te komen ,maar maandag moeten wij toch echt op huis aan.


Ik wil iedereen even bedanken die al gereageerd hebben om ons DT team te willen komen versterken, wij hebben al aardig wat reacties ontvangen, maar er kan natuurlijk nog meer bij, je kunt je nog steeds hiervoor aanmelden.


Dit kaartjes is uit de oude doos van moeders hihihi, grappig he, helaas verkopen wij dit stempetje niet maar vond hem zo grappig om even met jullie te delen.


ook zijn er vandaag heel veel leuke nieuwe artikelen bij ons binnen gekomen. Nieuwsgierig kom dan een kijkje nemen op www.creatiefhandje.nl


Ik ga weer lekker genieten tot volgende week.

Liefs Esmee

6 opmerkingen:

  1. Hallo Esmee, wat een schattig kaartje, ik heb het stempeltje pas als digi gekocht bij Mo Manning. Wist niet eens dat hij ook als stempeltje op de markt was. Wij zitten in Noord Frankrijk op vakantie en hebben tot nu toe niet zulk best weer gehad, maar ik hoor dat het van het weekend beter wordt, dus hopelijk ook voor jullie daar. Veel plezier nog van het weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esmee, Fijn dat jullie genieten in Drente. Geniet nog lekker van het weekend. Ik ga vandaag een kijkje nemen in je winkeltje.
    En wat een schattig kaartje heeft je moeder gemaakt, erg leuk Bep.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy esmee
    kon je het zelf op vakantie niet laten:-)) en nu nog wat mooie dagen en het kaartje is helemaal CUTE!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk toch dat je zomaar een paar daagjes aan je vakantie kunt plakken. Het belooft prachtig weer volgende week, dus jullie zitten gebakken haha.

    Prachtig kaartje en deze stempel blijft leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi die esmee en je moedermaar werken haha gaaf kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super lief kaartje Bep
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen