zondag 28 augustus 2011

Doosjes doosjes

Hoi Allemaal,


Ik heb niet stil gezeten, ben druk voor onze opendagen. Deze doosjes heb gemaakt met de scorpal. Ik heb het nieuwe kerstpapier van Basic Grey gebuikt. Je kan het voor alle doeleinde gebruiken. Ik vind het erg leuk om te doen.




Dit doosje heb ik ook met de scorpal gemaakt en het leuke labeltje is de nieuwe creatable van Marianne Design, deze komt mooi uit zo... Dit alles is uiteraard te koop in ons winkeltje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs Esmee






6 opmerkingen:

  1. leuk geworden esmee
    grt mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn nog eens leuke doosjes om een kadootje in te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er goed uit hoor echt mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi esmee
    dat ziet er echt schitterend uit en kom zeker donderdag naar je toe:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave doosjes. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan deze week en ik hoop zeker een langs te komen deze week !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen