donderdag 1 maart 2012


Hoi allemaal,

deze week twee kaartjes van mij. Het is nog wel geen vrijdag, maar ik had ze af dus plaats ik ze maar meteen! 
Esmee heeft mij gevraagd om voor de beurs een paar kaarten te maken!
Nou, en hoe leuk is dat! *bloos*




Ik heb stempels gebruikt van MD en ik vondt het best wel moeilijk
om er kaartjes mee te maken.
Maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind, hihi.
Het achtergrond papier is ook van MD en alles is verkrijgbaar bij creatief handje.
In het echt zijn de kaartjes veel mooier, dus ik zou zeggen ga ze bekijken  op de beurs in de stand van
creatief handje!
Volgende week volgen er nog een paar.
Groetjes Pouwla.

6 opmerkingen:

  1. wauwwwwwwwww ze zijn super mooi
    grtjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw pouwla ze zijn schitterend geworden
    top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woww, wat een stijlvolle kaarten, prachtig gemaakt Pouwla.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toppertjes weer pouwla

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen