donderdag 8 maart 2012

Hoi allemaal,

ik heb voor creatiefhandje nog twee kaartjes gemaakt.



De stempel is ook weer van MD.
Ik heb ze ingekleurd met de flexmarkers. 
De flexmarkers zijn echt fijn om mee te kleuren.
Bij het bovenste kaartje heb ik papier gebruikt
uit het nieuwe blokje van MD. 
Het papier wat ik bij het onderste kaartje heb
gebruikt komt uit een ouder blokje van MD.
Ik heb veel stickels gebruikt maar dat kun je niet zo goed zien op de foto.
Alle materialen zijn verkrijgbaar bij creatief handje.
De kaartjes kun je zien in de stand 162 van creatief handje op de beurs.

Fijne dag allemaal en tot de volgende post.
Lieve groetjes Pouwla.




7 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt allebei
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla,
    helemaal super zijn ze meid....
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pouwla
    wat een top kaartjes weer
    en mooi van kleur.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten met de nieuwe stempels en mallen.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes Powla, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo super ze vielen vandaag op de mat in eggie nog mooier
    superrrrrrrrrrrrr
    groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toppertjes weer pouwla
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen