dinsdag 2 juli 2013

Voorstellen Design Team

Hoi Blogger,
 
Graag wil ik jullie voorstellen aan onze DT Leden:
 
Hoi allemaal! Mijn naam is Cindy en ben 25 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en mijn jonge Bull Terrier meisje Jayden in Utrecht. Ik maak sinds begin 2012 kaarten en ben binnen een hele korte tijd echt heel erg verslaafd geraakt, dus een dag niet geknutseld is een dag niet geleefd ;-). Ik vind het geweldig om nieuwe technieken uit te proberen, wat er overigens wel voor zorgt dat mijn knutselkamer inmiddels uitpuilt ;-)....Naast de tijd die ik besteed aan kaartjes, werk ik in de gehandicaptenzorg waar ik (jong)volwassenen met een licht verstandelijke beperking en veelal psychiatrische problematiek, in een 24-uurs voorziening begeleid. Een enorme uitdaging en niet altijd even leuk, maar met momenten ook zo geweldig :D! Verder ben ik graag bezig met muziek en speel ik piano en een klein beetje gitaar. 
Ik vind het super om deel uit te gaan maken van het DT van het Creatiefhandje. Sinds ik hen heb ontdekt in dat kleine straatje in IJselstein gaan er maar weinig weken voorbij dat ik niet even snel binnenwandel voor een praatje met Esmeralda of Bep en om even te neuzen tussen al die geweldige leuke knutselspulletjes :D! En hopelijk kan ik dan hier en daar ook nog wat mede knutselaars voorzien van wat extra inspiratie!
 
*******
Hallo allemaal,
Ik ben Anita, 47 jaar en maak al jaren kaarten in allerlei technieken.
Door lichamelijke klachten kan ik helaas niet werken en dus zoek ik mijn ontspanning in het maken van o.a. kaarten en andere dingen.
Ben getrouwd en heb 2 dochters van 16 en 19 jaar en woon in het Oosten van het land.
Verder zit ik ook in het Design Team van Studio Light en ik heb enkele jaren voor de AVEC allerlei dingen gedaan, maar dat ligt al een heel poosje stil nu.
Je zult me ook veel op Facebook vinden waar ik ook regelmatig mijn creaties laat zien en ik heb ook een eigen Blogje: http://kaartenmop.blogspot.nl/
Nou, volgens mij weten jullie zo eerst genoeg over me, wil je nog wat meer weten dan hoor ik het wel!
Groetjes Anita

 

2 opmerkingen:

  1. Allebei gefeliciteerd met dit DT en ik ben benieuwd wat voor moois er allemaal gaat komen van jullie. Succes!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom dames in ons team veel plezier grtjes bep

    BeantwoordenVerwijderen