woensdag 24 juli 2013

Welcome Little One




Vandaag m'n laatste dagje werken na een reeks van 6 dagen en dan vanaf morgen lekker 4 dagen vrij, dus ik ben in een opperste beste stemming ;-)
Afgelopen week kreeg ik een erg leuk berichtje, namelijk dat de boekenwinkel die mijn kaarten verkoopt, nieuwe kaarten nodig heeft, aangezien ze bijna allemaal uitverkocht zijn! Vooral babykaartjes zijn in trek dus ik ben gelijk aan de slag gegaan. 
En één van die kaartjes wil ik jullie vandaag laten zien :)


Het kaartje is gemaakt met digi van Mo Manning uit de Baby Fairy serie. 
Ze is ingekleurd met Distress Markers en inkt en nog wat extra afgewerkt met Stickles en Liquid Pearls.
Wil je nu liever niet kleuren, of heb je een chronisch tijdgebrek bijvoorbeeld; het Creatief Handje verkoopt zogeheten toppers en dit super lieve plaatje vind je er ook :). Onderaan deze post staat oa een link naar de topper. 


De vlinder heb ik uitgeknipt uit het 6th of May vel van Maja Design. De vleugels zijn bewerkt met Stickles. De tekst is gestempeld met een stempel uit een serie van vorig jaar; Elines Words Clear Stamps. 


.
De bloemen heb ik ooit een keer gekocht via internet. 
De rest van de materialen zijn allemaal te vinden bij het Creatief Handje en die lijst vind je hieronder met de links naar de webwinkel natuurlijk :)
Tot de volgende keer!





3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een schitterende babykaart
    en wat heb je de digi prachtig ingekleurd
    leuk hoor dat je de kaarten zo snel kwijt bent in die boekenzaak
    dat geeft toch weer een spirit om nieuwe kaarten te maken

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen