woensdag 14 augustus 2013

Gewoon een keer iets anders





Vandaag wil ik jullie een keer gewoon iets anders laten zien.
Voor mij een hele uitdaging want ik ben een schoenmaker die zich graag aan zijn leest houdt ;-).
Maar Esmeralda en Bep vroegen me een voorbeeldje te maken en dat kan ik natuurlijk niet weigeren ;-)
Dus een Let's Get Bizzee MDF projectje gemaakt.
Dit is het vogelhuisje en ik vond het echt super leuk om er mee aan de slag te gaan :D!

Ben heeel benieuwd wat iedereen ervan vind :)!



5 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super Cindy staat in de winkel te pronken gaat ook mee naar de beurs in Den bosch
    grtjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Cindy, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel erg mooi, echt eens iets anders, heel
    gaaf gemaakt ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen